Hamileliğimin başından beri normal doğumdan korktuğum için hep sezaryen doğum yapacağım diyerek dolaştım durdum. 33.haftamda gece belime ve karnıma ağrılar girince bi acile gidelim dedik ve bana açılman 3 cm dediler. Ama ben hamileliğim boyunca erken doğum riskimden dolayı full yatmıştım fakat açılmam tık tık ilerledi. Doğumhaneye alındığımda açılmam 9cm idi ve 3 ıkınmada geldi bal oğlum. Tüm ağrım sızım onu kucağıma alınca geçti tabi hemen sonrasında küvoz serüvenimiz başladı. Şimdi 6 aylığız ve yanımda uyuyo Alptuğum🩵🩵