Kadriye_cnck selenga ismi de çok güzel, ancak aslının selenge şeklinde olduğunu biliyorum, ilkokulda arkadaşımın adı tuna, ablasının ismi idi selenge şeklinde idi. Türkçe bir kelime olduğu için a ile bitmez zaten kural olarak ince ünlü ile başlayan Türkçe kelimler ince ünlü ile devam eder, o kısmı netleştirin bence. Benim tercihim gökçe’den yana olurdu ama her ikisi de çok güzel isimler.