Merhaba hanımlar bi kaç sorularım var
1-eşimle birlikte 2-3 de birlikte oldum ve 7 sinde
2-reglim düzenli normalde hep uygulama tarihine göre olurum bu ay normalde ayın 10 da olmam gerekliydi 5.Gün bugün
Dün kaset gebelik testi yaptım negatifdi bugün de erken gebelik testi yaptım tek çizgiydi şimdi karnım çok tuaf adetim normal de düzenli acaba geç döllenme fln mi tekrardan ilişkiye mi girsem napim
3-bel ağrım var biraz
4 her hangi bir akıntı da yok hatta hiç yani
Bana akıl filir verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ediyorum