Sedaince Bir aydır kalçam da bi ağrı var yürürken eğilirken kalkarken yatarken eziyet oldu resmen doktora gittim nts ye bağladı sancı çıkmadı ultrasonda baktı Bebek de gayet sağlıklı alttan bakmak istedi ben kabul etmedim korktum çünkü ilk defa olunca bide devlete gitmiştim normal de özele gidiyordum kendi doktorum da olmayınca güvenmedim 25 haftalığım bu arada
Mervece30 Sedaince sakın viks çok zararlı Benimse çok ağrıyo ama gün boyu oturarak çalıştığım için çalışıyo musunuz ?