Aytug0101 Benim de 7.haftada dün aşırı kanamam oldu doktor düşük tehlikem olduğunu söyledi şuan yatıyorum inşallah birşey olmaz
Leylaaaaa Aytug0101 bende aynı durumdayım 7+5 teyim hastanede yatıyorum şuan ,😔 umarım bebişlerimize bir şey olmaz ❤️
Hatice_0691 9 hafta +1 gün hamileyim geçen hafta kahverengi leke geldi kanaman var dedi yatış verdi öyle yatıyorum kahverengi leke hala geliyor ilaç kullandığım halde bazen çamur gibi geliyor korkuyorum
Baycam Hatice_0691 korkmayın çamur gibi gelmesi kesildiğini eski kan olduğunu gösterir kırmızı devam ederse tehlikeli çok geçmiş olsun
Baycam Hatice_0691 normal canım benm 1 ay sürdü çamur gibi leke bazen daha açık kahverengi oluyordu bazen bildiğin çamur eğer sancın yoksa korkma 12 haftadan sonra bitiyor yani benim öyle oldu. Ama sürekli uzan ağır bir iş yapma belinin kasığının ağrıdıgını hissettiğin an uzan dinlendir kendini
Aytug0101 Leylaaaaa inşallah Allah’ım hayirlisiyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sizin nasıl oldu şuan durumunuz ne …
Leylaaaaa Hatice_0691 gece uyandım tuvalete gittim peçetede kan vardı hemen acile geldim başka hiçbir şey yok hiçbir şey de olmamıştı bir anda oldu ama şuan iyiyim umarım bir şey olmaz doktorumu bekliyoruz
Melsaboz kubrakta benim oldu tam 9.haftamda çok yoğundu acile gitmişim bebek iyiydi kanama alanı varmış kese etrafında progestan kullandim sonra gecti sukur suan 26+4 olduk
Leylaaaaa Aytug0101 gece biraz kan geldi tuvaletteyken hemen acile geldim düşük önleyici iğne vurdular serum yaptilar doktorumun gelmesini bekliyorum
Leylaaaaa Aytug0101 hayır 1 kere oldu başka olmadı hastanede yatıyorum hâlâ ne olur ne olmaz diye, yarın sabah progestan başlayacağız 5 gün de rapor verdi evde dinlenme gerekiyormuş
Hatice_0691 Baycam sabahları hafif iç bulantım akşamları oluyor birde baş ağrısı bazen kahrevengi bazen acık anlamıyorum cidden Rabbim bizlere sabır versin zaten panik atağım var iyice panşk oluyorum
Aytug0101 Leylaaaaa düşük tehlikesi dinlen dedi 7 haftalık yaşıyor kalbi atıyor ama kanama olunca tehlikeli bir durum hayırlısı olsun allahin dediği olur ..