tgc_kiz6 Kızlarrrrr merak ettim. Bakalım aramızda aynı hastane olup aynı doktorumuz olan var mı diye 😊 Çorlu Vega hastanesi Abdullah Bey’in hastası olan var mı? Ben çok memnunum kendisinden ilgili ve çok samimi biri gidenlerinizin düşünceleri neler😊
Nalinnn14 tgc_kiz6 bende Abdullah Beye gidiyorum kesinlikle çok iyi bi doktor aklıma takılan her soruda çok yardımcı oluyo cevapları tatmin edici soru işareti kalmıyo kafamda 😊
doee2022 tgc_kiz6 merhaba abdullah hocaya gidiyorum. 2.hamileliğim. İlk doğumumu da kendisi yaptırdı. Çok çok memnunum.
tgc_kiz6 Nalinnn14 evet ya her sorduğum soruyu o kadar güzel açıklıyor ki bende aşırı memnunum. Kaçıncı haftadasiniz 😊
tgc_kiz6 doee2022 cinsiyetiniz kaçıncı haftada belli oldu acaba. Benimde bugün kontrolüm vardı herşey güzeldi şükür fakat cinsiyetimiz henüz belli degil
merveaydn8 tgc_kiz6 ben de abdullah hocaya gidiyorum 15 haftalıkken kesin olarak cevapladı cinsiyet sorumuzu 😊
babyyade bende abdullah beye gidiyorum 12+5teyim ve şuana kadar çok memnunum inşallah süreç boyunca memnun kalırım 🤲🩵🩷