Medineuyanik Ravzaveannesi06 evet adet ağrısı gibi ara ara oluyor bekliyorum artık bende doğum yaklaştı demekmiş
Emaynn Medineuyanik tesekkur ederim insallah saglıkla vaktinde dogururuz. Benimde dinlenince geciyo regl agrıları bakalım artmıyo simdilik 37 haftayı görsem rahatlayacagım da
Medineuyanik Emaynn benimde 37+3 de çatı muayenem var onu atlatim de sonra rahatlicam artık bende valla
TheMother Medineuyanik benim de son 30 ikinci gebeliğim ilki sezeryan olmuştu açılma olmadığı için bu da öyle olacak muhtemelen perşembe günü kontrolüm var 😊