Meslina0679 Kızlar 3 buçuk yasinda bir oğlum var evlendik 2 ay sonra hamile kaldım şimdi ikinciyi istiyorum 2.ci çocuğa hemen hamile kalan var mı yoksa belli bir süre sonra mi oluyor merak ediyorum spiral kullanıyorduk cikarttirdim bu arada bu ay
Busraaaaaaaaaaa12 Meslina0679 spiral çıkartip hemen kalanlar var. 27 aylik oğlum var 1 senedir korunmuyoruz olmuyor bakalım nasip kısmet
Fer4h Meslina0679 bu sizinle alakalı bi durum biliyorsunuz benim 3. Yaşında ikizlerim korunmama rağmen gebelik oldu 14. Haftadayız şuan gebelik düşünüyorsanız önceden kan tahlili yapın her şeyinize baktırın planlı olduğu için en akıllıca yapılıcak şey bu sağlıkla olsun diğeride
mhlady_2021 Meslina0679 yani aralarındaki yaş iyiymiş uzmanlarda en fazla 4 yaş olsun diyor . Hem birbirleriyle oynamak için hemde büyğk olan çocuk ona abi anne yada babaymş gbi çocuğa rollere girmesin diye ikiside çocukluğunu yaşar . Bende hamileyim ilk çocuğımda 2,5 yaşında evet kıskanacak ama küçük olan büyüdüğünde az çok yaşıt olup beraber oynayabilecekler . Biri diğerinden çok büyük oluncada sıkıntı
Sinemm68 Meslina0679 Meslina0679 benim oğlumda 3.5 yaşında o ilk ay hemen kaldım,şimdi 2. Düşünüyoruz geçen ay denedik olmadı bu ay bakalım şimdi tekrar deniyoruz inşallah bu ay okur isteyen herkesin
Kiwitoveannesi Meslina0679 bende ekimde evlenmiştim aralıkta hamile olduğumu öğrenmiştim 3 buçuk yaşında oğlum kardeş düşündük ilk ay hamile olduğumu öğrendim
Meslina0679 Kızlar bide uygulamada doğurganlık günü var bide yumurtlama günü hangisini degerlendirmek önemli
Buseirgit Meslina0679 spiral çıkarıldıktan 20 gün sonra bir kerelik bir kazayla 3. Bebeğime hamileyim 😊
Meslina0679 Buseirgit ayy bana da dua et kuzum inşallah hamile kalırım rabbim sağlık versin inşallah 🙏❤️❤️
EslemMelek Meslina0679 kızım 4 yaşında 3 ay sonra hamile kaldım öncesinde mutlaka kadın doğuma gidip kan testlerinin yaptirmanizi tabsiye ederim
Faide2147 Meslina0679 ilk hamileliği istememe rağmen 8 ay sonra hamile kaldım ikincisine ise 4 ay sonra hamile kaldım
Neslidiba Meslina0679 benimde üç yaşında kuzum var 6 aylık hamileyim spirali çıkarttıktan bir ay sonra oldu bebek
esmayb35 Meslina0679 benim 5 yaşında oğlum var ikinciyi istememizin üzerine ikinci denemede hamile kaldım herkesin farklı olur
sacmalamakizim Meslina0679 Kasım ayında 1 kere denedik olmadı, bu ay 2 kere korunmadık bakalım olacakmı, kızım 29 aylık nasip kımset, bat 19 ocak, denemelere başladik 2. için 🤭
Vaveylaa_2727 Meslina0679 merhaba canım bende Aralık 26 sında çıkartırdım son adetımden sonra yanı su an adetıme 7 gun var kan verdım çıkmadı galıba olmadı bu ay bu arada bende 3. Yü istıyorum Allah nasip ederse yumurtlama gunlerını degerlendırdık doğurgan donemlerı de degerlendırdık ama olmadı heralde 7 gun var ama kan testı negatıf benm