Momyy1999 Sanki regli olacakmışım gibi ağrım var kızlar alt tarafımda normal mi ? Yoksa bunlar yalancı sancılar mı ?
ilongirav Momyy1999 32+5 te benimde regl ağrısı gibi olmuştu hem belim hem kasıklarımda sancıymış ben anlamadım üstüne de düşmedim. sonra kanamam oldu doktora gittim nst de çıkınca anladım sancı olduğunu 😅
Mlke_plt Momyy1999 Şuan aynı acıdan yaşıyorum. Ağrıyla uyandım bende merak ettim yalancı sancı mı 34+1.
Beyzab95 Momyy1999 benim 30. haftadan beri ara ara oluyor 34’deyim şu an bence ağrıların boyutu ne kadar sürdüğü vs önemli yalancı sancılarda olabilir
boz-elaa Doktorunuzla iletisime gecin regl agrisi cok normal bi durum olmayabilir ben de 32.haftamda regl agrisiyla hastaneye gittim ve rahim kisalmasi varmis 1 gece yatis verdiler erken dogum riski olabilir.
Ebru-29 Haftamin sonlarına doğru aynı ağrıları yaşadım üşüttüm sanıp gittim acil yatış verdiler ciğer geliştirici nidicard serumlar… Taburcu oldum eve geldim ertesi gün bir daha yatış. Aradan 3 gün geçti gece gittim yine sancı yine yatış sabah çıkardılar. Salı günü ciğer geliştiricinin 3. Parti vurulacak şuan çok şükür iyiyim bebek iyi. Doktorum iyi ki geldin diyor. 33+5 olduk çok şükür. İlk amaç 35 i görmek. Doktor sancılar devam ederse bebek gelişimi yeterse alıcam size eziyet olacak yoksa dedi bekliyorum
Firstmummy Benimde 33+3 bugün dun belime vajinaya agrilsr girdi sonra magnorm içtim gecti cok şükür nerdryse acile gidecektim