Asli_0025 başlıca problemi stres bence benim de vardı ve ilerlemisti çocuk düşündükten sonra hastaneye gitmeye başladık bunu Bi sorun haline getirmedim düşünmedim doktora gitmeye başladık daha sadece tahlil asamasindayken hamile kalmışım stres çok etkiliyor rahim filmi çektirmenizi oneririm cektirdim tüpler kapalı mı tikanik mi die sonrasında hamile kaldım kanallar temizleniyor ilaç sayesinde hamile kalma şansı bir tık artıyor ❤️