Asli_0025 Ben 3. Hamileligimi yaşıyorum ama şöle bişi ilk ikiz hamile kaldım çatlatma ignesiyle , 2. Kendiliginden oldu , 3. Kendiliginden oldu
Ama ikizlerimi erken dogum yaptıgım için kaybettim,
- Gebeligimde bebek gelişmedi kürtaj oldum ,
Şuan 3. Ye hamileyim 30 haftalık olduk 🥰 kürtajdan sonra adet görmeden hamile kaldım 🥹 ( En önemli şey polikistikte kilo vermek ) 2 hamileligimi de o şekilde yaşadım kilo verirken hamile kaldım 3. Zaten kürtaj sonrası kilo almaya başlamıştım bide kurban bayramı tatili girmişti 4 gün tatile gittik hep hazır yerken 4 kilo almıştım ona ragmen hamile kalmışım kimse ümidini kesmesin 🌸