drdane09 Çok özür dileyerek söylüyorum fakat daha 3 haftalık hamileyim ve inanılmaz gaz sıkıntım var öneriniz var mı acaba tecrübeli annelerim ne yapabilirim bu durum için 🫶🏻
G_sah87 drdane09 benimde vardı hatta hamile olduğumu bilmiyordum ve suan 10 haftalığız inan bana hala var bende çözmüş değilim yediklerimiz mi içtiğimiz ilaçlarmo bilemiyorum…
drdane09 G_sah87 çok teşekkür ederim doktorum da çok fazla olduğunu ve yediklerime dikkat etmemi söyledi fakat etmeme rağmen ne ihtiyacımı karşılayabiliyorum ne başka birşey ayrıca Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
ngksu Benimde ilk başından beri var bemde 10+2 yim gerçekten çok zorlayıcı bir durum birde kabızlıkla beraber …. Umarım kısa sürede geçer yeme içmemi bi süre takip ettim ama ayırt edici bulamadım hepsi yapıyor gibi😂