4 haftalık hamileyim ama progesteron hormonum düşük çıktı diye doktor sınırdasın dedi progestan hap başladı ama beta yükselmeye devam ediyor sırt ağrım var böyle olanlar var mı aranızda yada progesteron hormonu ne kadar etkiler doktorum güven vermedi bana çok korkuttu ilk gebeliğim