Merhabalar 25+2 deyim bebeğin anne karninda sıvısı fazlaymis.
Seker yaptirdim cikmadi. Genetik testi yaptırdım herhangi bir durum yok şükür
Detaylidada bişi cikmadi. Sadece beslenmeye dikkat et dediler beslenmeye dikkat edildiginde fazla olan sıvı azalirmi. Bir ay öncesinde hersey yolundaydi sıvıda fazlalik yoktu. Nerdeyse bir aydir dikkat ediyorum bu ay böyle birşey yaşadım. Sadece bebegin iri dedi.