NimetSa 4 ay boyunca hem özele hem de devlet hastanesine gittim
Özelde Muayne oluyordum devlette testleri yaptırıp yine Muayne oluyordum
Sonra baktım bu iş olmicak zaten devlette Muayne olunca sigorta muayene ücretlerini kesiyor bide özele o kadar para veriyorum
Artık beni aşar dedim mecbur devlete devam ediyorum
Ama şuan pismanmiyim bı yönden değilim doktorum dünya harikası bir insan her gittiğimde o kadar hastası olmasına rağmen benim yüzümü beni tanıyan bir doktor özelde ki doktorum bile bu kadar tanımamıştır bile 😂
Keşke imkan olsaydı da özelde yapsaydım istesem zorlasam şart kossam eşim ve ailesi en iyi özel hastanede dogumumu yaptırır
Ama neye gerek var niye eşimi boş yere uzeyim ki zaten Allah'tan bir aksilik çıkmazsa bı gün yatıp cikiyosun o kadar parayı bigün niye vereyim
O yüzden devlette doğum yapicam nasip olursa 🤗
Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏼
Herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🏼