Ruyaninannesi12 rabiahurdogan Sade soda denediniz mi oda iyi yudum yudum için ve midedi asiti dışarı bırakın tekrar Yudum alın rahatlarsın inşaallah bana iyi geldi ilaç faln hiç kullanmadım
_Bihterziyagil rabiahurdogan Süt iç Maden suyu iç Elma ye Benim de aşırı olurduu yatamazdım azar azar maden suyu iç yudum yudum 1 tane alırdı eşim midem yandıkça 1 yudum alırdım kapatırdıım agzını o şekilde kullanırdım rahat rahat uyurdum 😏çok iyi anlıyorum seni
kahvesever__ rabiahurdogan soğuk süt naneli sakız bunlar iyi geçiriyordu bende sizde deniye bilirsiniz
_Bihterziyagil rabiahurdogan yok yok olmaz hepsini bi oturmada bitirmezsin sonuçta miden yandıkça 1 2 yudum al rahatlat mideni kapat kapagını miden yandıkça iç
rabiahurdogan _Bihterziyagil açtım 2.3 yudum aldım öyle güzel rahatladım ki çok teşekkür ederim önerilerniz için