Mcakmak Kizimiza Eva,Larin,Asel,Mira isimlerini dusunduk fakat cok kararsiz kaldik, yardimci olun lutfeeeennnn😊
Adensmom8 Mcakmak kızımın adı Aden Eva ama zor bir bebiş oluyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ve fazla merhametli 🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Sevda_ege Ay bende Larin istiyordum.ama nedeni bilmediğim.birsekilde eşim.istemedigi halde tuturdumki gorumcemin ismini koyuxam eşimi vs ikna ettim neyse smdi keşke yapmasaydım diyorum daha kizim doğmadan pişman oldum 😅
Sevda_ege @Mcakmak davranışlarından ben bebeği vs olmuyor sevinsin diye vurmak isterken davranışları vs beni pişman etti ama artık tutumunu vs yaptırmış bulundum 🩷 ama Larin Gül de vurabilirim 🫠