Melegin_annesiii Kızlar haftaya doğumum var kısmetse ama beni bir gün önceden yatıracaklar herkeste böyle mi işliyor sistem 1 gün önce yatmak beni daha çok strese sokuyor malesef 🥹
Sibsibella Melegin_annesiii sağlıkla alın kucağınıza bende devlette doğum yapacağım nasipse ikinci sezeryanm olacak kaçıncı haftada aliyorlar acaba
Tuba_23 Melegin_annesiii 3 gün önce şehir hastanesinde sezeryan oldum planlı. Sabah erken gittim yatış olmadı aynı gün yaptilar
Sibsibella Melegin_annesiii bir gece önceden yatirmalari evet çok stresli ama sabah gelicem deseniz kabul ederler belki annem bel ameliyati oldu bu sene bizi akşamdan cagirdilar biz sabah gelsek ölümü deyince kabul etmişlerdi
Melegin_annesiii Meyranas ayy en korktuğum şey canım sorun yoktur inşallah sağlıkla kavuşalım hepimiz şaka bir yana bir sorun varsa değil 1 gün 1 ay bile yatarım ama ne bileyim işte 🤭🤣🤣