Kızlar ilk defa şiddetli karın ağrısı çektim 1 saat kadar kasıklarımda , 11+4 üz bugün büyük tuvaletime hiç çıkmadım gazım da vardı 1 saat sürdü şu an hafifledi sizce doktora gitmeyeli miyim yoksa gaz sancısı mıdır . Normalde hamileliğimde düşük riskim kanama alanım yok