14+4 üz dünden beri bazen karnıma kasıklarıma kramp giriyor kızlar sizde de öyle oluyor mu
14+1 im bende de ara ara oluyor 😑
Aynen oluyor hafif kalınmanız ellerde yanma hissi oluyo mu
Aden17 yok olmuyor o
14+1 iz kasıklarımdan karnıma doğru ara ara giriyor bende korkuyor dum iyi bari normalmiş