Ozellikle 1-2 haftadır basurum öyle minik değil aksine misket büyüklügünde afedersiniz makat bölgemde cicek gibi yine afedersiniz maymun poposu gibi olmus. Ishal oldugumdan kan felan gelmiyor ama o orada oldugu belli ve gece yatarken otururken sızlatıyor. Asıl konumuz ise ben normal doğum cok istiyorum sezaryandan asırı korkuyorum. Ilk doğumum olacak ve 36+6 haftalığız. Fakat tecrübeli anneler acaba bu anormal basur normal doğumu etkiler mi? Bir dahaki muayenede doktoruma söyleyeceğim ama :(