Bazı şeyler nasip demek ki. Çünkü ebemin eşliğinde yapmadığım şey kalmadı. Her akşam sıcak suya oturdum, perina masajı yaptım, hareketler yaptım, adaçayı, hurma, ahu yaprağı ne varsa içtim, primnoz yağı yaptım, neler neler. Ama bunlara rağmen açılmam 1 cm, rahmim ne incelmiş ne yumuşamış :(
Kimi de hiçbir şey yapmaz açılması, sancısı bir anda geliverir. Vardır Allah’ın bir bildiği diyorum. Benim de hevesim ve cesaretim kırıldı. Doktorun almadığı riski ben niye alayım ki diyorum.