Kızlar 13. Haftadayız. Hamilelikte sık idrara çıkıldığını biliyorum hatta erken belirtiler arasında ve ben en başından beri yaşıyorum 😂 ama sıklığı konusunda tereddütlüyüm artık. Yani bazen yarım saat sürmüyor genelde saat başı gidiyorum maksimum 2 saat direnebiliyorum 😂 yani bu sıklık normal mi sizde de böyle mi? Enfeksiyondan şüphelenmiştim ilk ama çok şükür yok. Bu hep böyle devam mı edecek 🥲