Şimdi kızlar biliyorsunuz ki hastanelerde zorunlu ve keyfi sezaryen fiyatı fiyatları değişiyor. Merak ettim ikizlerde nasıl oluyor? Mesela doktorum istesemde normal doğum yapmıyor ikizde zaten öğrenir öğrenmez sezaryen dedi. Şimdi ikizlerden zorunlu sezaryen ücretimi alınıyor? Keyfimi? Sizlerin nasıl oldu?