İy yapmışsınız takmakla. Çünkü bizim normalde ailece bağışıklığımız kuvvetlidir çok şükür. Ama çok da dışarı çıkmadığım halde ben 1 ay içinde 2.kez hasta oluyorum.
İlkinde çok fena öksürükle başladı, öksürmekten öldüm 2 hafta. Sonra iyileştim, 2 hafta olmadan şimdi yine hastayım. Bu kez boğaz, kulak ağrısıyla ve burun akıntısıyla başladı. Bugünse burnum tamamen tıkalı, öksürük başladı.
İlaç da kullanamıyorum. Aşırı zorlanıyorum yani. Bi tek hastaneye falan girerken takıyordum maske. Sanırım ben de açık hava haricinde, bakkala bile insem kullanıcam artık. Kim nasıl bakarsa baksın, umrumda olmaz.