Merhaba kızlar kızım olacağını öğrendim inş cinsiyet sonradan değişmez iki doktorda kız dedi hala inanamıyorum ama başından beri kız hissediyorum isim düşündüm aslında bir çok isim var ama bir ismi kafamdsn çıkaramıyorum İKRA koymak istiyorum ama iki isim mi olsun yada tek mi olsun karar veremiyorum iki isim istiyorum İKRA NUR düşündüm yada ikranın yanına güzel isim önerileri istiyorum ❤️❤️❤️❤️❤️