@schiphol o amniyosentez testi, en son risk olduğunda öneriyorlar. 11-14 hafta arası bir tüp kan ile tüm kromozomlarina baktirabiliyoruz bebeklerimizin. Kesin sonuç veriyor kizlar.2li,3lu ya da başka teste gerek yok. Maliyetleri de 9-11 bin arasında duydum hep. Fazla isterlerse kabul etmeyin. Türkiyede’de sonuç çıkabiliyor güvenilir, ama sizin isteğinize bağlı laboratuvarlar yurt dışına da gönderebiliyor. Doktorunuza hangi laboratuvarlar ile anlaşmalı olduğunu ya da nereye önerirsiniz diye sorup arastirabilirsiniz.:)