Kevserergullll Yazgull_kurt22 ben aynı ikinci gün yaptım canım yani o sırada vardı lekelenme ama pozitif çıktı
Yazgull_kurt22 @Kevserergullll benimki iki gün sürdü sonra üç gün lekelenme oldu kaset test yaptım cıkmadı evde bidaha var ama bekliyeyim diyorum
Kevserergullll Yazgull_kurt22 ben kaset test yaptigimda çok hafifti erken gebelik testinde tamamen gözüküyordu
Yazgull_kurt22 Cumartesi yaptığım test ama yok galiba cokta dikkatli baktım mide bulantısı ağızda acımsi tata var ve eşim bana kokuyor daha önceki hamileliğim dede olmuştu bide sık idrara cıkma da var
Kevserergullll Yazgull_kurt22 bende de aynı belirtiler vardı inşallah vardır canım biraz daha bekle istersen