N777 benimkide gerekli gormedi kilosu güzel suyu güzel yapmayacağım sana dedi benm gebelik öncesi insülin direnci vardı onu söyledim o zaman 50lik yapalım dedi bende dedim hergun tokluk ve açlık olcsem ona göre yapsak olur mu dedim çok iyi olur dedi makinesini aldm çok pahalı degldi 200 civari aldık hergun 1 hafta takip ettim Bi problem çıkmadı şükür normaldi hepsinde yani doktorun normal gördüyse herseyi gerekli görmemiştir