Deletedmom_87 o siteden aldığım tüm kıyafetler beden sıkıntılı geldi, kalıpları küçük diye 3 aylıkken giydireceğim şeyleri 9 aylık sipariş verdim sırf fiyatı uygun diye, ama en sonuncu alışverişimde yeğenime aldığım 24 aylık takımı 12 aylık gibi gönderdiler bende kayış koptu, şikayetvar a yazdım, geri dönüş yaptılar iade edin falan dediler ama ben artık o siteyi tercih etmiyorum