Babyy21 merhaba canım ben şimdi geldim doktordan sancin olmadığı sürece sorun yok dedi nst de sancı çıkmadı neden oluyor dediğim zaman kendine rahat yer arıyor yeri cok dar dedi o yüzden yapıyor olabilir dedi 4 madde söyledi
bebek hareketlerinde azalma
Kanama
Su gelmesi
10 dakika ve 5 dakika da bir sancı olursa hemen gel dedi.