yenibiranne16 Burcakbilisik 12.haftada hissettim ilk. Şuan 17’deyim daha şiddetli ilk hareketlerden sonra 😅🥰
Serendipity16 Burcakbilisik 18+4’te hissettim ilk gebelik herkes farklı haftalarda hissediyor 20. Haftaya kadar hissetmemek normal diye biliyorum hatta daha geç hisseden de var
Suzann- Burcakbilisik benim 2. Gebeliğim 17. Haftamda hissettim hareketini. Kızımdaykende aynı şekilde 17.18 haftamda hissetmiştim.😍
Burcakbilisik yenibiranne16 bugün bı kıpırtı oldu gibi ama herkes 23 te öğrendim vs yazınca yanlış anladım diye düşündüm belki de doğru 🥹🥹
ela1906 17 de hissettim suan 23 ama hâla kucuk hissediyorum sanki normal mi bilmiyorum bazen cok tedirgin oluyorum
0107 Burcakbilisik ilk gebeliğim 16 dan itibaren bişeyler hissediyordum ama hiç emin olamıyordum. 18. Haftaya girdiğimizden beri çok net hissediyorum çok şükür 🤲🤲