Aysgl123 EzgiCanerCnbkmz gece olunca başlıyor ağrılar sancılar. Tamam diyorum bi gece gelecek sabah oluyor hiçbişe yok
Kelebek1 EzgiCanerCnbkmz bana doktor çatı muayenesi bile yapmadı açıklık var mı yok mu bilmiyorum ama doğum için herhangi egzersiz yapıyor musunuz sancım da yok 🤷♀️
Shnayse EzgiCanerCnbkmz bizde istiyoruz yavrularımıza kavuşmak ama bebişler ne zaman isterse o zaman saglıkla gelsin 39+3 olduk son 4 gün görünüyor egzersiz yürüyüş herşey denedik ama gelesi yok oğluşumun 😊
Armgn 2 cm açıklığım var ama ne ağrı ne sancı hiç bişey Yok 38+4 teyim artık gelmezse 2 Ocak’ta sezaryen olacağım
Armgn EzgiCanerCnbkmz bu Doğum beklemek gerçekten çok zormuş bi anda ansızın olacak elbet ya da olmayacak
EzgiCanerCnbkmz Kelebek1 doktorum hurma yememi önerdi ve çömelmemi söyledi ve her gün duş alıyorum açılma olsun diye Ve bol yürüyüş tabi ki Pazartesi kontrol var açıklık oldu mu bilmiyorum 🤭 nstde sancıda cıkmıyor
EzgiCanerCnbkmz Diyetisyen sağlıkla gelsinler inşallah annelerinin karınlarını çok sevdiler demekki 🤭🥰
EzgiCanerCnbkmz Shnayse valla bende yapıyorum birşeyler de gelecekleri yok gerçekten sağlıkla gelsinler 🥰