Kızlar dün oldum bu iğneyi geceden basladı kolumdakı ağrı çok şiddetli şişti bunun olacağını hemşire söyledi ama benim karın ağrım üşümem mide bulantım ağrım çok bide karnımın alt kısmıda cok ağrıyor ve bebegım hareket ediyor ama normalınden durgun bu durumları yaşayan varmı 2ncı dozu yaptırmayı düşünmüyorum sizler yaptrdınzmı zorunlumu