Esmaatik2 Son haftalarda nabzım sürekli yüksek 95-115 arası sürekli, 34 +1 haftlalığım, sürekli çarptındım var ve 100 üstü oldumu kusuyorum, sizde böyle oldumu hiç ?
Premsesko Esmaatik2 160 ları görüyorum 160 üstüne kadar sorun yok dedi kardiyoloji korkmayın gebelerde üst sınır 160 mış
MelekAkgnr bende 23 deyim nabzım hep yuksek kafamda atıyor sanki yatamıyorum ses duymaktan 120 falan cıkıyor benımkıde holter taktı kardıyaloji ama dusuk tansıyon oldugu ıcın sıkıntı olmaz dedi sen yınede kendi doktoruna sor canım kardıyalojıye yonlendirebılir
Esmaatik2 MelekAkgnr benimde tansiyon düşük 100 üstü olunca çok kötü nefes darlığı oluyor uyuyamıyorum da
MelekAkgnr Esmaatik2 aynen canım benıde etkıledıgını hıssediyorum ıkıncı gebelıgım ılkınde olmamıstı ama vücut alısık degıl dıye sanırım gebelıkte arkadasın dedıgı gibi normalmıs yuksek tansıyon olmadıgı surece