Duru10 Merhaba hanımlar 🫡🫡 14 haftalık gebeyim 🤰🏻 kendimi kız bebişe hazırlarken bir sürpriz oldu ve oğluşum küçük oğlunu gösteriverdi😁😁 isim konusunda kararsızım aslında ilk cocugumda erkek olursa Efe kız olursa duru diyorduk duruyu hallettik 😁😁 sıra geldi efeye ama etraftan 2 3 kişi Efe ismi çok yaramaz dik başlı huysuz inatçı oluyor koyma diyorlar. Sizinde fikrinizi almak istedim🙋🏻♀️🙏🏻
genc2kizannesi Duru10 üst komşunun oğlunun ismi efe , huysuz ağlak yaramaz ben öyle bi çocuk görmedim 😃
Kerimedemir Duru10 isim çok etkili gerçekten ya daha sakin bi isim koyun bence efeler bencede yaramaz genelleme yapmak ne kadar doğru bilmiyorum ama😅biz ebrar koyduk kızımın adını kuzenimde varr Ebrar aklıyla delirtir sizi koymayin dedi 😅 gerçekten öyle zamanla ne olur bilemem ama şuan bile algıları çok açık gözümün içine bakarak yapıyo yaramazlık sonrada unutturuyo sirinlik yapiyo 12 aylık bı bebesin sen ya 😅😅
zehraa7 Benim de Efe isminde öğrencim var 😄başına buyruk yaramaz bir çocuk adı üstünde efe efeleniyor yavrum
MelikeD Efe yerine ege koyun oğlumun adı ege çok hareketli ama yaramaz değil, akıllı, duygusal, sevgi pıtırcığı : ) şuan ikinci oğluma hamileyim efe ege ile uyumlu olmasına rağmen hiç düşünmüyoruz ne kadar efe tanisak hep yaramaz 😂
Duru10 Ne güzel Kerimedemir ne güzel uyanık olsun tabi bu devirde 😇😅 kendini ezdirmesin taşı sıksın suyu çıkarsın 😅 yok yok ebeden vazgeçtim zaten artık.. daha sakin isimlere 🤭🤭