Kızlar 40+4 olduk. Bugün sabah 6 gibi kasıklarım ağrıdı ama çok ağrılı değildi. 9:30 gibi Kontrolüm vardı gittim alttan uyarı verdi doktorum. Öğlene doğru kasıklarımda böyle 10 dk da bir ağrı hissettim. Halen devam ediyor belime vuruyor arada. Ama çok sancılı değil bugün yarın doğururmuyum sizce 🙏 salı günü sabah 6 da yatış verdi doktorum suni sancı yla başlatıcak 🤷♀️ 3-4 cm açıklığım da var