Merhaba kızlar bir sorum olacak size daha doğrusu tecrübeli olanlardan yardım istiyorum. 6 yaşında bir oğlum var 2022de dış gebelik sonrasında bir düşük ve kürtaj oldum maalesef. Şimdi ise tekrar gebelik düşünüyorum dün kadın doğuma gittim muayene ve simear testi yapıldı. Herşey gayet güzel bir sorun yok.
Geçen hafta 4ocakta adetim bitti ve bu akşam üzeri pembemsi alıntı geldi hafifye sancı var yerleşme kanaması olabilir mi ama adetime daha 15 gün var 🥺