Hayırlı akşamlar arkadaslar 3. Bebeğime hamileyim şimdiki gebeliğim spral ile hamile kaldım.. yaşımda küçük olduğu için bağlatmak istiyorum sezeryan olup ama aşırı derece korkuyorum çünkü annem defalarca ameliyat oldu onun gibi olurum sanıyorum panikatak oldu bende.doktora söyledim oda neden canını yakmak istiyorsun doğum yap 4 ay sonra kapalı yolla bağlayalım dedi ama ben istemiyorum ondada acı cekecem sonuçta. Sezeryan olan anneler varsa sizce korktuğum kadar varmı cokmu abartiyorum.🥲