mervemurat16 Ebruska_92 zararlı değil ama mide yanması ve ödem yaptığı için çok tüketilmesi önerilmiyor
Dy_55 Bebeğe değilde sana zarar mide yakıyor zaten reflü halay çekiyor iyice artar midene iyi gelmez. Gebelikte reflü kabızlık ve gaz sancısı zaten oluyor acı baharat bunu artırır
Gizemgizm Ebruska_92 ultrasonda kanama alanı görüldüyse acı yasaklanıyor, kasılmaları arttırıyormuş acı. 25-26. Haftalarda geldi başıma doktor yeme demişti.
Sermec27 Gizemgizm AA benim 7 12 hafta arası kanama alanım oldu acı da yedim baharatta yedim 16 haftalık hamileyim kanama alanım geçti şükür hiç sorun olmadı bende
Gizemgizm Ebruska_92 çok abartmadıkça üst üste her gün yemedikçe bir şey olacağını sanmıyorum ama. Stresini yapmayın