Fulya14 Kızlar merhaba 34 haftaya girdim bugün öğleden beri karnımda sertleşti gerilme var böyle gaz birikmesi gibi bebeğin hareketlerini hissediyorum yalancı kasılmalar mı yoksa gaz mı ben gibi aynı durumu yaşayan var mı
Mnktrtamnk Fulya14 Kasılmayla gaz aslında farklı olur kasılmada taş gibi oluyor nabız yükselir daha şiddetli oluyor top gibi olur
nurikbal_06 Fulya14 Evet sertleşme ve kasılmalar oluyo normalmiş bu durum 38 haftalık oldum yaklaşık 2 aydır bende bu durumu yaşıyorum