Gebelikten önce de çok kötü beslenen biri değildim ama şimdi biraz daha dikkat ediyorum. Kahvaltıda yumurta peynir zeytin mevsim sebzeleri yiyorum genelde. Evde kendim granola yaptım içine çok güzel şeyler koydum, bazen klasik kahvaltıdan sıkılınca sütle onu yiyorum. Süt alıp kendim yoğurt mayalıyorum hiç hazır yoğurt yemedim. Kefiri sade içemediğim için içine sevdiğim şeyleri koyup bıztlatıyorum o şekilde içiyorum. Pilav makarna ve beyaz ekmek çok çok nadir yiyorum. Tabi ki dışarı çıkınca pizza hamburger vs yediğimde oluyor. Haftada 1 balık yiyorum mutlaka. Sağlıksız abur cubur eve almamaya çalışıyorum onun yerine pıtpıt, kabak çekirdeği, kuruyemiş yiyorum daha çok. Aklıma gelenler bunlar