Ben artık devrettim sıramı arkadaşlar 11 Ocak sabah 4.30 sularında hastaneye planlı olarak yatışım yapıldı 7ye kadar bekledim doğuma alınmak için o esnada çok gergindim çok korktum neyle karşılaşacağımı bilemediğim için 7de doğuma girdim ağlayarak 🤣 epidural belimden yapılırken biraz zorlandım ben şahsen burada çok okumuştum çok kez herkes acısız diyordu ama bence acılıydı yani belimden omurga kemiğime çok kalın bir iğne girmiş gibiydi sonrasında uyuştum sonda takıldı onu hiç hissetmedim neyseki sonrasında doktorum geldi doğumum başladı sedyede yatarken ameliyathanenin tavan yansımasından yaptıklarını bulanık şekilde izledim ama kolaydı yani çekiştirmelerini falan hissetmedim sadece bebeği en son çıkarırken göğüs kafesime baskı uyguladılar o çok şiddetliydi ve nefesim kesildi baya bebeğin kafası büyükmüş çıkması için uygulanmış ama o ağrı hala mevcut maalesef sızlıyor bebeğim çıktıktan sonra temizleyip yanağıma getirdiler ilk temasımızı yaptık o an çok güzeldi o anki kendini bırakıp sadece onun iyi olduğunu önemseme duygusu çok değişik gerçekten benim kist ameliyatım da olduğu için bebeğimden yarım saat sonra çıkarıldım ben ameliyathaneden odama getirildiğimde bebeğimi hemen emzirebildim sütüm de geldi yani sadece kan uyuşmazlığı sebebi ile bebeğimde sarılık değeri yüksek çıkıyor mama ile destek verip atlatmamızı istiyor doktorumuz darısı doğumu bekleyen arkadaşların başına artık Allah herkese sağ Salim bebişine kavuşmayı kolay doğum yapmayı nasip etsin 🥰🥰🥰