Meraba kızlar ben 15 haftada yoğum kanama yaşadım düşük tehlikem var dediler 4 gün yattım hastanede ama halen riskim devam ediyor evde yatyorum sürekli dün tekrar gittim kanama alanlarım var halen bebeğin suyunda pihtilar şeklinde kan var ve plesanta aşagida dendi lekelenmelerim devam ediyor progestan kullanyorum bu durumu yaşayan oldumu kanama daha ne kadar sürer bu süreç böylemi devam eder şuan 20+4 haftalık olduk