Kimyasal gebelik te ağrı oluyor mu
Aysee04- evet oluyor.. öyle dayanılmayacak kadar değil ama yatıracak kadar oluyor.. 😕
Aysee04- Bence kişiden kişiye değişiyor bende kimyasal geçirdim çok çok hafif ağrım vardı
Normal adet sancisindan biraz daha fazla sancin oluyor