Arzu343434 sezaryenden 5 gün sonra kullanmaya başladım ben göbeğim dikişime değdiği için doktorum canımı acıtır cırtlı korse kullan dedi yün korse aldım şuan onu kullanıyorum kırkım çıktıktan sonra normal giyilen korselere geçmeyi düşüyorum çünkü o tam anlamıyla sarıp sarmalıyor