Ayazfatos bicirinannesi kese. 10mm cnm bende 31 ne qldim sabir edemiycem nqpim baktim gostermiyo devlet ozele giderim randevu alirim 😇
Eminosa Merhaba arkadaşlar 6+2 yiz bugün dr kontrolüm var inş kalp atışını görürüz.Var mı erkenden gören
Kbra7777 Kızlar bende bugun doktora gittim aslında 6 haftalık hamileliğim adet tarihime göre ama oktor 4+6 dedi kese göründü ama bebek için 15 gün snra gel dedi