Bebek doğum kanalına girmeden su nişan sancı vs gelir mi yoksa kanala girdikten sonra mı bunlar olur merak ediyorum tam cevabı internette de bulamadım henüz daha kanala girmemiş bebeğim 37+2 yim acaba kanala girmeden de su nişan sancı gelir mi nasıl oluyor doğum başlaması tecrübeli veya bilgisi olan annelerden cevapları bekliyorum :)