Aysee04- bende kimyasal gebelik geçirdim Rabbim düşmanımızın başına vermesin ve kanama bitince yumurtaların kendini yenileceği söylendi bende değerlendirdim kanama başladığı günden itibaren 12. Gün benim yumurtlama zamanım yani ve tekrar adet olmadan çok şükür Rabbim’e hamile olduğumu öğrendim.🤲🏻🙏🏻