Merhaba hanımlar..
2 senelik süreçte toplam 4 gebelik geçirdim. 1 dış 3 kimyasal. Sonuncusu geçen ay. Artık testleri tekrar yapalım dedik.
Eşimin testi öncek postta mevcut.
Benim sonuçlarım normal. Sad2ce prolaktin 33 çıkmış. Sınırın az üstünde. Ve amh 1.03
Tsh fsh vb diğerleri normal.
Birde enfeksiyon varmış smear testi yaptırdım. Onun için fitil ve antibiyotik kullanıyorum.
Bu amh değeri yada genel olarak bilgisi olan varmı?